Help Stichting Hero - Benefiet event

Stichting Hero heeft jouw hulp nodig om die mensen te helpen die het hard nodig hebben. Wij zetten alles in om mensen hun leven terug te geven, maar wij kunnen dit niet alleen. Lees verder waar jij nu mee kan helpen.

van
opgehaald

Wat Stichting Hero wil bereiken met jouw hulp.

Het doel waarvoor we geld ophalen:

1. Accommodaties creëren zodat cliënten die slecht ter been zijn en van ver komen bij ons op locatie kunnen overnachten.

2. Het doorgeven van kennis door het opleiden van nieuwe trainers, zodat wij meer mensen kunnen helpen.

3. Een permanente locatie verzekeren voor Stichting Hero zodat wij kunnen voortbestaan op de Hunneheide en veel mensen in nood kunnen blijven helpen.

Hoe kan jij bijdragen?

Doneer nu, elk bedrag is welkom! Wanneer je doneert ontvang je een ticket naar ons benefiet evenement.

Op zaterdag 8 Oktober 20222 zullen wij een feest organiseren met eten, drinken en muziek.

Wat kan ik verwachten?

Tijdens deze dag zullen wij een aantal prachtige schilderijen veilen, gemaakt door Sonja Veltman-Plass, een enorm getalenteerde artiest die client is bij Stichting Hero.

Lees Sonja's verhaal onder de 'ervaringen' sectie van de website. Op deze pagina kan je een aantal exemplaren zien. De opbrengsten zullen in zijn geheel naar Stichting

Hero gaan om bovenstaande doelen te bereiken.

HERO's